yeees

idag har jag och anna pluggat pluggat och åter pluggat
men nu e vi klara och vi får säkert MVG imorgon bitch :D
gooooooood luuck majajby?
okej, det e ju fredagen den 13 imorogn men min otursdag började ida !
- när jag och anna gick hem och så sa jag att vi måste plugga för vill inte bo på nått scary ställe och jobba som städare och presic när jag säger de går vi förbi en städare
- när jag och anna pluggar så börjar min data och dampa sig
- sen när jag ska gå och säga god natt till pappa halkar jag på min socka och skrapar upp ena knät! HAHHAHAH
jaja, det var kul, skratta
men jag e cool och snygg så lev med det gumman ;)

YOU ARE MINE (L)

ÄMMMAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0