hiss och diss



- 12 åringar som inte kan gå ut utan smink. hallå dom e 12 år, jag visste inte ens vad smink var när jag var 12, eller typ inte iaf. Okej ksk e lungt med lite mascara, men inte allt från brunkräm till ögonskugga lixx... åhh störande

- Alla personer som inte har något liv och super varenda jävla helg!
70% av mina kompisar super varjenda jävla helg. jag gjorde oxå det e tag, men man har inte råd och sen blir det tråkigt när man verkligen vill supa!

- märkeströjor,
specellt hummel och adidas, om jag säger att alla uddevallas fjortisar har en så skojar jag inte, hur kul e det att ha samma tröja som alla andra har, skaffa en egen stil ksk?

- folk som väljer peroner efter utseendet.
typ om man e fjortis och då kan man tydligen inte vara kompis men en emo, för dom skär sig. första gången jag söp med en extrem fjortis, satt hon och skröt om sina skärmärken (?)


- kissie. av alla bloggar jag läser är det hennes som e bäst (efter min då dahh). lixx fokis blogg , hur kul e den? över hälften av hennes blogg består av bilder från google och massa konstiga saker!

- skilda föräldrar. min har vart skilda sen jag gick i femman, men tex för mamma får jag piercia och tattuera mig men hon gillar inte att jag dricker, för pappa får jag inte piercia eller tattuera mig, men det e lixx helt okey att jag dricker, jag tycker det e as gött iaf :D

- bandit rock. asså radiokanalen, dom har den bästa musiken som spelas på radio, lyssnar på den 24/7 verkligen

- hål i ögonbrynet på killar
, det e så jävla snyggt om killen e snygg såattsäga. ett definitivt plus i kanten :)

ÄMMMAH

Kommentarer
Postat av: beckah

haha chrille (L) han har ju det ;)

2009-11-15 @ 21:44:15
URL: http://beckahmedh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0