hiss och diss


Löshår som syns.
jag tycker bara det e fult när man ser klippsen till löshåret eller om löshåret är i en annan färg än det vanliga håret, man har ju löshår för att det ska bli längre (?) inte för att man ska skämma ut sig själva...

15 årsgräns på energidryck. enligt mig helt jävla onödigt, om det nu e så jävla farligt som dom säger och alla ungdomar inte borde dricka de. sätt 18- årsgräns! det bästa som finns är lixx vodka och redbull, man kan inte leva utan energidryck helt enkelt ;)

Toffsar upp till knäna! så jävla fult och vad hjälper de , man har toffsar upp till knäna sen en bandanas ?
det håller varken byxorna snygga plus att man får en stämpel. det räcker med två toffsar om du vill fixa till byxorna snyggt , inte 137 st , ett tips toffsar ska vara i håret !

Paow. så innihelvette tråkig blogg asså! nästan inga bilder och nej jag hatar hennes blogg


Skvallerbloggar. gud,  jag har en speciell jag läser varenda kväll. hon upptaderar med godingar all the time och alltid någon nytt, speccielt om att alla kända bloggare photoshoppar sina bilder, bråken och allt annat fejk dom säger ; http://hotgossips.blogg.se/

Morgonpromenader. jag går ju till skolan varenda dag med hanna. man blir alltid lika pigg och sen får man ju lite motion oxå, så slipper man gå i skolan poch gäspa. jag älskar´T

Pitbull. artisen, så jävla sköna låtar, jag blir pepp av att lyssna på dom, as najs!
go girl, i now u want me, hotel room service, fuego, hey you girl !

Decembermånad, jag tycker att det e jättemysigt med alla tända ljus, man går runt och kollar julklappar, letar efter speciella kläder till nyår, och all snö som brukar komma, och all julmusik, åhh, det e så himmla mysigt :)

ÄMMMAH



Kommentarer
Postat av: Rebecca

paow (y)

hotgossips (Y) haha dom har länkat mig en gång ;) typ i början, när hon inte hade så många läasare

2009-11-29 @ 19:56:57
URL: http://beckahmedh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0