gött med pengar

studiebidraget ida då :)
ska åka någon dag snart och leta efter julklappar
trevligt trevligt
julen e mysig (:
iaf, skolan var onödig ida
för hade bara ett prov sen slutade vi
helt fuckt up :O
iaf sen drog jag sandra elly och anna hem till henne och såg på tv och film tills filip kom (annnnnaaas boyyfriend)
myssigt
sen socmöte och nu jävel så slipper jag dom, så jag och pappa firade med pizza!
sen har jag bara suttit i min säng, med tända ljus och min kära data (L)

HAHAHA, justeja jag glömde berätta att förutom att jag tappa min mobil i toan så ramla jag ner för en tre meters lång trappa, elr jag snubbla på första trappsteget och sen lyckades jag slå en kullebytta på vägen ner (?) haha, men det enda som hände var att jag fick ett blåmärke på benet. jag e seriöst världens mest osmidigaste person i hela världen

ÄMMMAH
din eller min säng?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0