fan :(

åhh, mina högtalare cpar som jag har till datan :(
fast dom e skit gammla men endå, har inte pengar att köpa ett par nya
fast det e ju jul snart , borde nog önska mig de ;P
smart emma, SMART BRYD!
skolan ida, sen var jag med daniella, anna, elly och sandra.
sen åkte jag hem och typ sov en stund (?)
hmm, inte bra.... kommer inte kunna somna sen, så var social!
säg massa saker jag kan göra för att göra bloggen bättre/roligare!
massa saker, den som säger bäst , får en pppppppuuusss (a)

hejhejhej jag e bara fjorton år, kom och se på mig, kom och ta på mig
ey vi gilllar att langga gammmla billder mannen
ey yeeeah fuck vad jag e snyyyg


ÄMMMAH

Kommentarer
Postat av: random

du kan göra dagens outfit varje dag (:

2009-11-17 @ 11:53:52
Postat av: sofia

dagen / veckan citat eller skämt

2009-11-17 @ 11:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0