GO 4 IT!

nu ska jag berätta om min mkt kära vän
ANNA "HULKEN" HULTIN 1993
anna bor i uddevalla. hon går såklart i den bästa klassen BF09B på agneberg!
hon gillar långa sommarkvällar med sina vänner, lite bärs och en pack cigg.
det gör hennes dag till bäst, hon gillar även sin data och ett långt varmt bad i hennes jacuzzi, fast hon känner sig lite ensam , hon behöver en stor händig kar som man masera hennes rygg och på lite private place, det går vi inte in på nu. Hon har mörkbrunt hår, boobies, behöver väll inte säga något mer. alla tjejer som har två bröst e väll en killes dream. (?) men om du känner att du vill ha lite sälskap resten av livet, njuta av en snygg tjej och få ett par tuttisr på köpet! så kör till
jag som umgås med denna skönheten varje dag tycker att hon är en rolig liten figur som älskar att röka, hon är även snygg på köpet lixx!
FÖLJ MITT RÅD OCH TAKE HER HOME TO YOUR PLACE TONIGHT!
bby annas blogg!


VEM FAN KAN SÄGA NEJ LIXX!?!?!?!?!?!

ÄMMMAH


Kommentarer
Postat av: anus

MEN EMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o

hahahahaha söt e du <3

2009-11-22 @ 17:16:37
URL: http://annahultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0