justnu!

hejsan
vad gör ni? eller ganska dum fråga , ni läser ju min blogg daahh!
måndagar e sega som fan!
vi börjar 10:10 och slutar 13:00
lixx e i skolan 2h och 50 min!
ONÖDIG DAG JATACK!
funderar starkt på att ta bussen ut till torp och köpa en mobil
(ofc en sådan jag hade, okey inte världens bästa men jag gillar den och den e billig!)
e inne på min fjärde sån mobil nu
har ju ellys mobil nu, nokia 3310 (L)
emma + mobiler = krasch
men om jag köper den har jag 50 kr kvar av studiebidraget och den månaden e det
- TWILIGHT !!!
- återträff med klassen i nian
- måste köpa ny platttång!
- säkert någon rolig fest

men ska ringa mamma och be henne sätta in typ 500 eller nått,
hennes plikt faktiskt om man tänker efter :O heheh

en jättegullig bild från typ mars (ja jag har vart blond)
mammmiiiiie <3


ÄMMMAH

Kommentarer
Postat av: beckah

skulle vi se twiilight?

2009-11-03 @ 17:33:50
URL: http://beckahmedh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0