shoppat

hej, nu var det riktigt längesen jag blogga men lovet har varit najs!
måndags så sov anna och emelie här
tisdag göteborg och shoppade kjol, liten väska, jensleggings, lackleggings, bh, bikini överdel :)
onsdags så sov jag hos eve och vi var och åt på cactus och på kvällen var årets första grillning !
torsdags så var jag bara hemma och såg på film
fredag först torp med beckah, köpte stor väska och leggings, sen blire party !


fyra par legging 80 :- ta två betala för en

vezzano väska, stor 400 :-

bikini överdel 80 :-

kjol 200 :-

lacklegging med guldiga metallringar på bensidorna 130 :-


leopard bh LOVVVE! 100 :-

jeansleggings 130 :-

nej, nu ska jag träffa beckah sen ska vi festa natten lång vafan!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0