nu melodifestivalen!

nu sitter jag här på mitt rum och väntar på att melodifestivalen ska börja :)
när jag och eve åkte bussen hem till henne igår så berätta jag en sak.
nämner inga namn så random1 och random2 heter dom
internskämt for the win!
jag: random1 har kanske inte råd med balbiljett så random2 ska betala random1s balbiljett.
eve: men jag betala ju oskars badbiljett.
jag: ska du på balen? oskar går ju bara i tvåan.
eve: nej, men jag betala hans biljett när vi bada.

nej, nu börjar dte ju om två minter, dax/dags (hur fan stavs de?) att dra nu iaf :)

I now I am sweet.

det finns personer till allt!

ÄMMMAH


Kommentarer
Postat av: Anna

dags stavas de sötis

2010-02-14 @ 00:42:37
URL: http://annaappanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0