alla ♥ dag

idag e det ju alla ♥-dag och det började med att vi åkte upp och åt midda hos mormor och sen åkte jag och tränade, skit romantiskt :)
men det e överskattat vadfan!
åhh, kommer ihåg förra alla ♥-dag, volvo (marcus) hade fest och jag hade sovit där dagen innan för han hade haft fest då med och iaf sen kom emma och eve och då bestämde vi att göra lägenheten mysig så vi tände massa ljus och klippte ut hjärtan från papperspåsar och satte lite här och var x) sen så hade vi en mistel också, om man gick under den var man tvungen att pussas! sen kom folket och det var allmänt trevligt förutom att jag däckade vid tio och nån tog min mobil och skicka sms till en idiot. MEN JÄVEL VAD KUL JAG HADE!
jag saknar dom tiderna då alla var vänner och man inte hade "grupper", som vi har nu..
iaf imorgon e det skola och känner mig inte alls pepp på det.
men måste gå för mitt studiebidrag ligger risigt till
sen e det lov och apu i fyra veckor, jävlar vad jag inte ska plugga!
men nu ska jag sova, fast slänger in en bild först
bara för att jag älskar mina få läsare

min eveline har gjort den,
only because i love u

ÄMMMAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0