igen.

funderar på att börja blogga igen, haha har suttit och läst igenom alla mina gamla inlägg nu,
jag ångrar lite att jag tog bort min andra blogg, vill se vad jag hade skrivit i den, haha ah den tiden där ja... fattar inte hur man kan hata en människa så mycket, idiot.
ajjjjan skitsam, den senaste tiden har jag varit i grundsund ganska mycket, älskar att vara där med min snygging sandra! hehe, så jävla gött att komma iväg från denna jävla håla!
hehe, nu e det ju fottboll med hejar på tyskland och spaninen för dom har snygga killar ;) hehe specielllt özil och torres, hmm, ögongodis :* mjjaaaooow, kinky bby!

ska lägga ut lite härliga bilder från 2009/2010 , för bilderna e det härligaste jag vet från dom tiderna !
men det orkar jag inte göra nu, pussssssen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0